Gel d’Aloe vera i Rosa Mosqueta: és una combinació del suc natural de l’aloe vera i de l’oli pur de rosa mosqueta. Aquests productes naturals són coneguts per la seva gran capacitat d’hidratació i al ajuntar-los per fer aquest gel es potencia l’acció hidratant dels dos.

És un producte totalment natural i està indicat per a tot tipus de pells, hidratant, nodrint i regenerant les pells més necessitades.

Indicat per  hidratar la pell després del bany o dutxa, cremades solars, irritacions de la pell,...

Bàlsam Tibetà: crema rica en ceres naturals i olis essencials d’alta qualitat. Com la lavanda, el romaní i l’àrinca que tenen poder relaxant, descontracturant i atiinflamatori.

Aquesta crema està indicada per tota classe de dolors musculars com contractures provocades per sobrecàrregues, excés de tensió muscular, lesions esportives, dolors generals a l’esquena,...

Gel d’harpagofito i aloe vera: La planta d’harpagofito és coneguda per les seves qualitats antiinflamatories, és ideal per ajudar a la recuperació muscular i articular.

Griet Talon: Crema especial per talons i peus, l’aloe vera regenera la pell dels talons, l’hipèric actua com a cicatritzant natural i la cera d’abella ajuda a eliminar durícies i “grietas” deixant la pell suau.

Gel desfatigant fred: Gel refrescant i tonificant d’efecte instantani amb propietats astingents i vasoconstrictores, ideal pel tractament de cames cansades, inflades o amb sensació de pesadesa. Molt indicat en massatges de cames i peus com a complement de tractaments per problemes de varius, reafirmants o anticel·lulítics.

Crema Anticel·lulítica Reafirmant Corporal.